lite annorlunda känsla??

Som de flesta vet så har en sak hänt i mitt liv som känns riktigt annorlunda...


Jag vågar inte skriva ut det för mycket för det är en jury som ska bedöma mitt arbete och sen får vi se vad som händer! Jag håller iallafall alla mina tummar! :P Lite svårt att jobba bara.... ;)


Helgen kommer bli riktigt rolig tror jag!
Eller den börja ganska dåligt... Skulle överraska Malin nere i Jakriborg/Lomma.. Men när vi kommer dit så hade hon besök och dissa oss skit mycklet!    K U L . S E ! ! ! !
Ringde Gustav, men han kollade tv med sin flicka så han kunde inte träffas? AAA MEEEEN VA FAN?!
Blir man trött ELLER?! Jag ska inte åka ner på deras inflyttningsfester.. fy fan säger jag bara!


Om en timme ska jag åka till Varberg på simtävling! länge sen nu :) ska bli kul att få simmarna att göra sitt bästa :) RIKTIGT KUL! jag älskar dessa små varelser.. men de börjar bli stora nu! :P fan tränat dem i 1,5 år nu! fan va tiden går snabbt och det märks att dem har kul!

Imorgon blir det Utmanaren, en hemmatävling för alla våra simmare och även simskolebarn.
DET ÄR KUL! :) Jag måste bara dela ut uppgifterna till alla andra så att jag kan koncentrera mig på att tävlingen ska flyta på bra och att simmarna har roligt! :)


Ojjj, glömde nästan söndag morgon är det babysim!!! NERVÖST! andra gången nu och första gången gick det skit bra! :)


Neee, om man ska klippa gräsmattan för sista gången i år? Eller ska jag svara på mejl? inget är så upphetsande faktiskt :/

Jaja, nu drar jag!
Haaaaajhaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0