Söndag och helgen redan slut..

Alltså varför ska tiden gå så snabbt?! Laholm... Japp, jag ska flytta dit. MEN! fan vad jag är trött på denna stad, Halmstad och Båstad... Vill långt härifrån! Fattar inte hur jag orkar bo i denna trista stad där utelivet är dött förutom på sommaren, där jag har fastnat, så nu är det dags att söka sig vidare. kanske inte blir att jag flyttar förrän jag kommer hem från Asien. Hade varit kanon ju!! För jag vill inte vara killen som fastnar på samma företag eller samma stad i 10 år.. Peace out, nu ska jag packa vidare..

Kommentarer
Postat av: heidi

du kommer inte bli killen som fastnar janne... never! jag längtar ihjäl mig till asien. btw. i like to have you around!

2010-05-16 @ 23:06:40
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0