Sesmester??!

Mååste börja med vädret :P haha, uttjatat från alla håll. Men måste det regna på dagen när jag jobbar utomhus och sen uppehåll på kvällen?! Irreterande!

Frågan är Lady Gaga i höst, hade varit sjukt kul faktiskt! Showen sägs vara fantastisk, så det borde vara värt det :) vi kör Hutchi!! :D

äntligen ska jag ta mig lite semester, lördag drar la familia till årliga Norge resan och stannar till fredag nästa vecka. Kommer bli sjukt najs, ska bli kul å träffa Christoffer, min syssling. Festa har han lovat, vi får se vad som sker ;) förra året blev det så! Hoppas bara vädret blir bra!

en sista sak, huuuur fan får man vara sååå snygg och singel?! Det får det bli ändring på :D


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0