Årliga norgeresan

Helt fantastiskt væder ær det i Norge :)
Har varit i Norge sen lørdes, men det ær først idag som solen har kommit fram, satt i solen precis i 2,5 timme och kænner att solen tagit i min panna.. :D

Gissa vem som kommer vara svart i sommar??? :D wiihoo! Behøver inte ens anstrænga mig till att bli brun! :)

Just nu kænns livet riktigt hærligt, før jag bor med underbara vænnen Gustav, har ett roligt jobb, snart sommar, till vintern 2 månader med Heidi i Asien, efter det finns idéer och planer på jobb i Norge och efter jag ev jobbat i Norge så ska jag søka mig till ett annat føretag på ett helt annat stælle, dock blir det en kust stad, kanske længs østkusten (typ vid gotland) hade varit mycket fint :)


En annan sak ær att jag inte kollat min Facebook sen i lørdes, alla som kænner mig vet att jag annars kollar den fejjan MINST 3 grr per dag. Ett litet undantag var igår nær jag kolla min mejl. men annars så ær jag Fejjan fri 4 dagar och det rør mig inte ryggen :) Så skøøøøønt! :)


Ne, nu blir det glass i solen med familjen och 2 kompisar till familjen :)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0