Länge sedan..

Trodde jag skulle lägga inlägg efter inlägg här.. Men nej så fel :/

mycket har hänt sedan sist. Och Hanna jag är hemskt ledsen för i fredes. Jag är verkligen jätte ledsen över det!

Sen så har jag varit på akuten med Gustav i 3,5 timme idag. Antingen ordentlig spricka eller stukning :/ inte kul, nu måste jag jobba ensam :(

Alltså det du gjorde i fredes mot Peter och Emma det är patetiskt! Du är Omogen! Och då ska jag inte ta upp det du har gjort mot mig! Ljuga någon rakt upp i ansiktet! Du har gjort de 2 värsta sakerna man kan göra mot någon, otrogen och ljuga om mååånga saker som jag ändå får höra!

Nu ska jag sova! Upp om 4,5 timme.

Peace!

Kommentarer
Postat av: heidi

puss o kärlek

2010-07-13 @ 22:52:42
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0