Livet..

Jag trodde jag hade lite koll på allt i veckan.
Men shit vad fel jag hade...
Tjejen som jag dejtade, kände att kärleken inte var tillräcklig efter vi hade träffats 4-5 ggr och skickat massa sms.. Vad ska man göra? vad ska man kunna säga för att få henne att förstå att det krävs MYCKET mer...
Hon sa att hon tror på "pang boom kärlek", tror hon menar kärlek vid första ögonkastet, men vad vet jag..
Det enda jag känner är att det hade varit trevligt å lära känna henne, innan man får en sån jävla smäll... :O "Jag har inte tillräckligt med känslor för dig för att det ska kunna bli någonting"

BULLSHIT!! B-U-L-L-S-H-I-T!! men okej..


Som Malin sa till mig i veckan.. "Du söker för mycket efter kärleken, låt den komma till dig"
Svårt för mig.. Dem som KÄNNER MIG vet om att jag inte klarar av att vänta.. (Det hade DU också vetat om du lärt känna mig...)


Nu orkar jag inte mer.. Skicka iväg ett mejl, sen sooooova!!
Imorgon blir det frukost på Cecilia, vinka av Andreas på samma gång och sen på stimmet jobben som har legat stilla ALLDELES för länge..

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Frida-söt

<3

2010-08-09 @ 15:19:56
URL: http://missfridanilsson.blogg.se/
Postat av: Janne Åkesson

Taack Frida :)

2010-08-09 @ 17:08:20
URL: http://mittunderbaraupptagnaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0